Home | Repositories | Statistics | About



Subject: Languages and literature


Year: 2025


Type: Conference or Workshop Item
Type: NonPeerReviewed



Title: Развивање на јазичните компетенции во прагматиката / Mind the Meaning: Developing Language Competences in Pragmatics


Author: Jovanovska, Sashka
Author: Koceva, Ana



Abstract: Во рамките на научноистражувачкиот проект „Современи пристапи во истражувањето на интеркултурната прагматика и нејзината примена во наставата – од научни концепти до практична реализација“, на Филолошкиот факултет беше реализирана Работилница на тема „Развивање на јазичните компетенции во прагматиката“. Интерактивната работилница ја организираа и реализираа доц. д-р Сашка Јовановска и доц. д-р Ана Коцева, а беше наменета за студентите на прв циклус студии на студиската програма Англиски јазик и книжевност. Работилницата беше осмислена со високо ниво на интеракција и практична ангажираност, при што студентите имаа можност да дискутираат, решаваат комуникативни ситуации и применуваат прагматички стратегии во реални контексти на употреба на јазикот. Активното учество придонесе за продлабочување на нивното разбирање на контекстуалните аспекти на значењето и за развивање на критичка свест за улогата на културните и социјалните фактори во комуникацијата.


Publisher:


Relation: https://eprints.ugd.edu.mk/36684/



Identifier: oai:eprints.ugd.edu.mk:36684
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/36684/1/Introduction%20-%20developing%20pragmatic%20competence.pdf
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/36684/2/Workshop%20-%20activities%20and%20presentation.pdf
Identifier: Jovanovska, Sashka and Koceva, Ana (2025) Развивање на јазичните компетенции во прагматиката / Mind the Meaning: Developing Language Competences in Pragmatics. In: Развивање на јазичните компетенции во прагматиката / Mind the Meaning: Developing Language Competences in Pragmatics, 28 Oct 2025, Stip. (Unpublished)



TitleDateViews
Развивање на јазичните компетенции во прагматиката / Mind the Meaning: Developing Language Competences in Pragmatics20258